Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων.

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος. Aenaos Systems στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.
Όροι Επιστροφής Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

Διαδικασία επιστροφής

  1.  Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημά μας μπορείτε να μας επισκεφθείτε  και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
  2. Αν παραλαμβάνεται μέσω courier Σε αυτήν την περίπτωση: Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτεται τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 2756802 είτε μέσω e-mail στο info@aenaoshop.gr

Πολιτική Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων.

Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της aenaoshop.gr, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη παρουσίαζε ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας) ή ήταν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (κατεστραμμένο κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) ο πελάτης οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει να επιστρέψει το προϊόν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές η Aenaos Systems αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα της καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε η Aenaos Systems δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Εγγύηση

  • Τα προϊόντα καλύπτοντα 100% από την εγγύηση του κατασκευαστή για χρονική περίοδο όπως αναφέρεται στο έντυπο εγγύησης.
  • Σε περίπτωση που ο Αγοραστής δεν παραλάβει την εγγύηση κατά την Αγορά του προϊόντος , έχει την δυνατότητα να αποκτήσει από την ιστοσελίδα της Aenaos Systems όπου και είναι αναρτημένη (aenaoshop.gr).
  • Σε περίπτωση βλάβης θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί στην Aenaos Systems για έλεγχο. Τόπος αποστολής ορίζεται το κατάστημα πώλησης.
  • Τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος προς την Aenaos Systems επιβαρύνουν τον Αγοραστή.
  • Μετά από το τεχνικό έλεγχο εφόσον το προϊόν είναι ακόμα εντός εγγύησης θα επισκευαστεί/αντικατασταθεί δωρεάν και θα επιστραφεί με έξοδα της Aenaos Systems.
  • Σε περίπτωση που είναι έκτος εγγύησης ή σε περίπτωση που η βλάβη δεν είναι κατασκευαστική θα υπάρχει χρέωση για τον έλεγχο ίση με  15€ + ΦΠΑ, επιπλέον κατόπιν εντολής του Αγοραστή , η Aenaos Systems, προβαίνει στην επισκευή του προϊόντος με την ανάλογη χρέωση.
  • Τα έξοδα αποστολής (περίπτωση προηγούμενης  παραγράφου) και επιστροφής επιβαρύνουν τον Αγοραστή.
  • Τα προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση στη περίπτωση που αποδεδειγμένα έχει επιχειρηθεί επισκευή από άλλο εκτός του εξουσιοδοτημένου τεχνικού/συνεργείου  της Πωλήτριας ή στη περίπτωση που χρησιμοποιηθούν σε εφαρμογές/κατασκευές κ.λ.π που δεν άπτονται των τεχνικών προδιαγραφών και  αρχικής κατασκευής και χρήσης τους..